seminggu di kampung..
wahh.. puas betul cuti kali nie. dapat hirup udara kampung. memang dah lama sgt nantikan saat2 ni sbbnyer..... kt bandar nak kuar umah je dah kena pakai topeng muka..dah rimas sgt2 tahap gaban. aqeel dah dekat 2 minggu tak kuar jalan. gie shopping 2 jam kat sogo semata2 cari baju aqeel ngn coming soon baby pun tak bawak dia. sian aqeel terperap je kat umah. takpelah daripada terkena virus yang semakin teruk..
sek aku pun dah 2 beradik kena, ingatkan nak tutup sekolah awal sikit, ghupanya kena tunggu sampai 7 org disyaki terkena virus h1n1 nie baru tutup.. :( dahle aku nie di antara org2 yang mudah terkena... nauzubillah..
nie nak citer sikit kisah2 lepas yang dh bersawang.. ihik..ihik..
last 2 week sebelum pose, ayah daftar kelas kt UM. ingtkan daftar je ari tu, rupanya masuk kelas terus. sepatutnya habis kelas kul 11, tp ari tu sampai kul 12.30. aduhh.. mane nak pegi ni. sib baik ternampak gerai2 konvo yang baru start. berjalan lah aku ngn perut boyot2 ni dok ngejar aqeel. bukan main seronok dia jalan. bukan nak toleh2 tengok uminye mengah2 kejar dia..
sib baik lah tak ikut plan asal nak jalan kt Midvalley. kalau idak, mau terjerit2 lawan lari.
nie aqeel makan ais-krim uminya yg tgh ngidam.. pastu dia dh pegang, memang tak bagi kt umi dah..
last 2 week sebelum pose, ayah daftar kelas kt UM. ingtkan daftar je ari tu, rupanya masuk kelas terus. sepatutnya habis kelas kul 11, tp ari tu sampai kul 12.30. aduhh.. mane nak pegi ni. sib baik ternampak gerai2 konvo yang baru start. berjalan lah aku ngn perut boyot2 ni dok ngejar aqeel. bukan main seronok dia jalan. bukan nak toleh2 tengok uminye mengah2 kejar dia..
sib baik lah tak ikut plan asal nak jalan kt Midvalley. kalau idak, mau terjerit2 lawan lari.
nie aqeel makan ais-krim uminya yg tgh ngidam.. pastu dia dh pegang, memang tak bagi kt umi dah..
comot tak saya!
lepas kelas, ayah belanja makan nasi ayam kt PD. katanya nasi ayam paling best masa zmn2 belaja dulu. aku pun dok kerinchi gak, tp x teringin lak langsung nak makan kt situ..
dan nape en.somi tak ajak aku dating kt situ dulu.. hehhee...(ye la kan...dulu.. kawan yang sekadar senyum bila selisih)
memang beul la cakap ayah.. tngok camne sy makan..
dan nape en.somi tak ajak aku dating kt situ dulu.. hehhee...(ye la kan...dulu.. kawan yang sekadar senyum bila selisih)
memang beul la cakap ayah.. tngok camne sy makan..
tengok tu... dh licin pinggan














