HaPpY BiRtHdaY tO mE!!
fuhhh... mcm tak caya je umur dh makin meningkat...
rs cam baru je teringat2 dan terkenang2 zaman sekolah naik beskal sambil makan aiskrim 20sen..
pastu pagi2 selalu je kena kejar angsa kt depan umah cina..(tak tau hidup lg ke tak cina tu)
dn pernah sekali naik beskal pg ngn kakak kena kejar anjing.... memang sungguh kurang asam anjing tu.. jauh gak la buat terpaksa memecut basikal...
emm.. taun nie, tak mintak apa2 dr en.somi. sebabnya wife nyer yg baik nie tau laki dia tgh sesak $. cuma WAJIB tiap bulan bila dpt gaji.... makan kt NANDOS. biasanya kat OU la. (n aku suka masuk websitenyer yg comel.. http://www.nandos.com/) faveret kami dari zaman bercinta smpailah dh beranak pinak... (upss... baru sorang k.. :) emm... memang sekali makan dkt 50higgit la kan, tp tu stok mkn fastfood tuk one month. dah takde la nk ngada2 mkn kt kfc ke.. mcd ke.. kenny rogers ke...
ni makan kek 12.15am, 29 april 09. org dh sedap2 tido, kami melantak kek.
sebabnya balik dr OU ptg tu, semyg maghrib dua2 terus terbongkang dpn sofa smpai 10.30.
tak sedar pun pukul bape aqeel tido.. sian aqeel..
fuhhh... mcm tak caya je umur dh makin meningkat...
rs cam baru je teringat2 dan terkenang2 zaman sekolah naik beskal sambil makan aiskrim 20sen..
pastu pagi2 selalu je kena kejar angsa kt depan umah cina..(tak tau hidup lg ke tak cina tu)
dn pernah sekali naik beskal pg ngn kakak kena kejar anjing.... memang sungguh kurang asam anjing tu.. jauh gak la buat terpaksa memecut basikal...
emm.. taun nie, tak mintak apa2 dr en.somi. sebabnya wife nyer yg baik nie tau laki dia tgh sesak $. cuma WAJIB tiap bulan bila dpt gaji.... makan kt NANDOS. biasanya kat OU la. (n aku suka masuk websitenyer yg comel.. http://www.nandos.com/) faveret kami dari zaman bercinta smpailah dh beranak pinak... (upss... baru sorang k.. :) emm... memang sekali makan dkt 50higgit la kan, tp tu stok mkn fastfood tuk one month. dah takde la nk ngada2 mkn kt kfc ke.. mcd ke.. kenny rogers ke...
ni makan kek 12.15am, 29 april 09. org dh sedap2 tido, kami melantak kek.
sebabnya balik dr OU ptg tu, semyg maghrib dua2 terus terbongkang dpn sofa smpai 10.30.
tak sedar pun pukul bape aqeel tido.. sian aqeel..

close up...

No comments:
Post a Comment