Menu berbuka puasa...
Ni citer berbuka puasa last week. huhu... sungguh dah basi. tp sbb nak masuk kt label masakan, aku masukkan le juga ek. emm.. bukan senang nk puasa tgh pregnant nie. lepas balik umrah ari tu, selera makan dh ok... jadiknya asyik nk makan2 je. kudapan mesti ada kt atas meja... la ni bile puasa.. hok tngok je leh ye tak.
Ni citer berbuka puasa last week. huhu... sungguh dah basi. tp sbb nak masuk kt label masakan, aku masukkan le juga ek. emm.. bukan senang nk puasa tgh pregnant nie. lepas balik umrah ari tu, selera makan dh ok... jadiknya asyik nk makan2 je. kudapan mesti ada kt atas meja... la ni bile puasa.. hok tngok je leh ye tak.
petang tu pas abis ngajar, lembik giler bdn... somi bb kali call, tanya khabar.. hehe... terlelap jap ngn kepla kt atas meja. terjaga terus sembahyg zohor, alhamdulillah segar sikit. tgh kemas2 nak balik teringat plak nenas yg abah bg ms balik kg 2 minggu lps dh masak, terus gie psr selayang carik ikan kering.... ni lah hasilnya..
tp tak best tau berbuka sorg2. somi ke melaka budget leh smpai sebelum maghrib dn berbuka kt umh, rupanya kul 10 gak br smpai.
sotong goreng tepung

kuih buah melaka. 1st time buat ok.... sib baik menjadik cuma pasni kena tmbahkan lg inti gula merahnya
kul 7 baru siap masak semua..
sotong goreng tepung
kuih buah melaka. 1st time buat ok.... sib baik menjadik cuma pasni kena tmbahkan lg inti gula merahnya
kul 7 baru siap masak semua..
No comments:
Post a Comment