
Alhamdulillah....
Ni rezeki yang memang tidak dijangka... setelah 6thn ambil polisi insurans **, dan setelah brbincang ngn suami 7 hari 7 malam (hahaa......), akhirnya kami buat keputusan nk stop n tukar yg murah sikit. maklumlah keperluan anak dh bertambah dan azam tahun nie, nak mengurangkan hutang yg ada... dan nak menambahkan simpanan untuk masa depan.
apa yg kami sangka tak dapat duit pun, kalau dpt sikit pun alhamdulillah..
tp bila agen kami kira2 ................... waooo.... tak sangka sgt2... ;)
alhamdulillah .... tak lah banyak smpai cecah **k kan, tp....
banyak pulak yg terpikir kt dlm kepala nie..
1. nak simpan semua @
2. nak bumbung dapur belakang (nk jadikan wet kitchen), jadik kuranglah sikit xtvt masak dn membasuh kat dapur dalam@
3. nak buat tembok (bebas keluar masuk umah)@
4. nak buat garden (tp perlukan kerajinan)
emmm.... dn smpai ke hr ni, masih belum buat pilihan.....
**dan + ada org dpt bonus 2 bln, boleh lah pau sikit... hahhaaa...k la.... nak cerita plak double A nie ke taska dan tadika...
minggu ni dah masuk minggu ke-2 double A duduk di taska... dan setiap kali hantarlah, aina ngn aqeel nie menangis. si adik bila di bawak masuk ke dalam, dh tak dengar suara.
tp yg si abg nie yang payahnya, kenalah uminya nie pujuk2, barulah lah reda sikit. tu pun, nak kiss dulu, dh kiss...mintak hug plak... pastu salam sambil lap air mata.... aduhhhai abang...
hr selasa lepas, 4 Jan.. 1st day di tadika. ari nie datang pukul 8 pg. syg sgt, uminya nie kelam kabut kuar, terlupa nk bwk hp... tak dapat la nak snap gambar... sbb hari2 seterusnya pukul 11.30 - 2.30ptg, jadiknya pg kena hantar ke taska dulu.. pukul 11.30 br dia ke tadika.
selpas selasai perhimpunan, semua masuk ke kelas... ada la sorng nie menangis tak nak masuk. memula aqeel pun camtu, pas pujuk2 barulah nak masuk. yg budak sorg nie, habis puas dh mak dia pujuk, lastnya kena tarik masuk ngn cikgu dn kunci grill... meraung la dia, pastu dan2 tu jugalah hampir satu kelas menangis termasuk aqeel... pastu umi ngn ayahnya ni tinggal je. kesian gak dgr suara dia menangis.... "tu umi aqeel.... aqeel nak umi aqeel...." nak gelak pun ada..

emm.. macm2 lah si abng nie..