XTVT ari Sabtu
pg sabtu nie.. pas subuh terus bangun. dh lama sgt x online.. hehe..
tp yg sbnrnya x sabar nak menanti en somi balik..
pg sabtu nie.. pas subuh terus bangun. dh lama sgt x online.. hehe..
tp yg sbnrnya x sabar nak menanti en somi balik..
nk beli hp baru ari nie... YAHOO!!...
setelah sakit hati dgn hp motorola yg dah nazak dn tunggu masa je nk campak tong sampah..
emm.. planning tuk hr nie.. nk shopping..
emm.. planning tuk hr nie.. nk shopping..
ala.. bkn shopping apa pun.. carik benda2 penting yg dh lama sepatutnya beli..
1) semestinya Handphone!!
2) cermin mata - yg pakai sekarang nie dh bengkok gara2 tetindih waktu tido
3) compact powder sbb nk konvo next week.
sebelum ni pakai bedak silky white pink tu je yg regenya rm3.50 :)
4) keperluan nk pegi umrah- baju maxi ngn jubah selai ngn tudung yg senang nk pakai...
27 n 28 nie dah apply crk for konvokesyen kt dewan sri siantan putrajaya...
yg nie konvo berpusat zon tengah. kira 1st time la ni buat konvo berpusat.
27 n 28 nie dah apply crk for konvokesyen kt dewan sri siantan putrajaya...
yg nie konvo berpusat zon tengah. kira 1st time la ni buat konvo berpusat.
tak tau la meriah ke tak cam kt U dulu.
harap2 ada la jual2 n tmpat makan. daripada konvo kt maktab taun lps.
abah sungguh2 nk dtg, tp riso plak kalau x meriah. sian plak depa nunggu kt luar setgh hari nnti...
abah sungguh2 nk dtg, tp riso plak kalau x meriah. sian plak depa nunggu kt luar setgh hari nnti...
31hb Jun, ahad.. dh confirm flight pukul 1 ke madinah, penerbangan arab saudi...
kekawan doakan ye aku sihat dan dapat menjalankan ibadah umrah dengan sempurna.
kekawan doakan ye aku sihat dan dapat menjalankan ibadah umrah dengan sempurna.
maklumlah tgh mabuk2 nie, tp dh booking dr awal taun ari tu kan.. insyaAllah semoga Allah permudahkan segala urusan...
afne.. nk kacang pandai ke? :)
afne.. amik award nie ek.. dn sesape yg sering berkunjung ke sini wpun aku nie jrg mengupdte.. hehe..
afne.. amik award nie ek.. dn sesape yg sering berkunjung ke sini wpun aku nie jrg mengupdte.. hehe..

2 comments:
waahh.. org tu nk buat umrah yea. untungnya badan ada org offer nk belikn kacang pandai yeayy!! afne nk.. afne nk..!!
hehe.. insyaAllah amy balik 12jun.. doakan amy sihat kat sana ek.. :)
Post a Comment