bila hp dan tel rumah rosak...
di saat2 emergncy..... waktu tu jugalah hp tak boleh on dan telefon rumah rosak. adehhh. ni kisah petang semalam. Pagi tu, ada program khatam Quran di sekolah, jadi pukul 1.00 ptg dah balik. dan memandangkan dah janji ngan aqeel nak ambil dia di tadika, terus pecut balik.... sampai je rumah, rehat jap sambil tengok wonder pets ngn aqeel.. tetiba dia ckp sakit perut. ok la kan... tapi, tetiba dgr dia merintih... umi, sakit..tak boleh nak berak.... uminya ni pun bagi kata2 semangat, cuba sikit.. teran sikit...cuba j*** sikit. tp dah dkt setengah masih tak boleh lagi.... hp mmg dr pg mmg dh prob. dan bila nak call somi, telefon rumah pulak rosak..... aduhhh.. ulang alik 3-4 kali cuba dua2 telefon....... tp hampa...
akhirnya cakp ngn aqeel... suruh dia duduk kejap, umi kena keluar cari telefon nak tanya ayah, kat mana dia letak ubat sembelit... tgh dok siap2, tetiba dia menjerit
"umi, aqeel dah berjaya... cepat tengok nie.... besarrr........" hahahaaaa... nk gelak pun ada... tp leganya ya Allahh..
emm... teringat plak hp lama yg disimpan tuk waktu2 kecemasan mcm nie... dua2 dah selamat kena curi masa rumah kena pecah. termasuklah jam hantaran kami sepasang.....
semoga bln ramadhan akan menginsafkan mereka2 nie..
apa plan lepas nie.. dah takde hp... teringin ni
tp mimipi je lah dulu... beli hp palig murah pun ok
emm... teringat plak hp lama yg disimpan tuk waktu2 kecemasan mcm nie... dua2 dah selamat kena curi masa rumah kena pecah. termasuklah jam hantaran kami sepasang.....
semoga bln ramadhan akan menginsafkan mereka2 nie..
apa plan lepas nie.. dah takde hp... teringin ni
tp mimipi je lah dulu... beli hp palig murah pun ok
selepas oven lama rosak tak tau kali ke berapa ntah hantar repair, dan skrg nie api bawah langsung tak berfungsi... segala bagai muffin, kek dan roti mmg dah lama cuti....

Cara berlauk
walaupun agak terlewat... tp nak juga sy mengucapkan salam ramadhan untuk semua.