tp aku sedapkan hati je.... harap2lah esok ok balik. memang aku akui, 1session pam, biasanya aku dapat kumpul 4oz je for both side...dan kdg2 bille dpt 1oz pn dh syukur sgt dari takde langsung wpun ada perasaan2 keciwa.. Tak taulah bila start masuk kerja nanti.. semalam sampai je rumah, terus pam dan dapatlah 9oz. tupun sbb tak pam langsung dr kuar rumah kul 9.30.
walaupun kdg2 rs cam give up n kecewa, aku kena ingat balik janjiku sblum nie.... sbb sedih bila teringat aqeel. dapat bb bulan je. Tupun dh campur2 susu formula. Target tuk aina daptlah 6 bln, kalau berjaya akan sampai aina setahun...dan harap2 rezeki aina smpai 2 tahun.
+++++ aku takleh give up sbb sebelum pindah umah ari tu, aku mintak kt en.somi fridge 2 pintu semata2 nak breastfeed baby nanti. Dan alhamdulillah dpt.... dn terlebih besau dia beli. Jadik, aku kena buktikn yg aku dpt fully breastfeed for aina. caiyokk! caiyok!
tqvm abang... psstt... pasni nak oven plak yek... ;) dah lama janji nak repair oven yg kt dapur tu tp hampeh je asyik x sempat.
Esok bercdg nak carik longan kt tesco.... tupun kalau somi bg kuar. nie td pun dia call suh rehat dah. tak payah kuar jauh lg. tunggu dia balik baru carik brg2 lain yg tak setel lg. urgghhh, kenduri ari Sabtu, hari khamis br nak balik dan mcm selalunya tgh malam barulah sampai rumah. Tinggal hari Jumaat je. Sempatke? ......