Konvokesyen @ Dewan Sri Siantan Putrajaya
banyak nak citer yg x puas hati ngn pengurusan konv nie.. tp malas lah nk tulih kt sini kan. takpelah, dh bebel2 ngn org yg sudi dgr sblum nie pun dh ok.. kalau ikut protokol, memang aku tak pegi la kan.. tp sbb nk jumpe kawan2 yang lama x jumpa... besh.. beshhh... korang yg kaya2 dok kt p2 n p3 tu, bile nak belanja nie... ;)
banyak nak citer yg x puas hati ngn pengurusan konv nie.. tp malas lah nk tulih kt sini kan. takpelah, dh bebel2 ngn org yg sudi dgr sblum nie pun dh ok.. kalau ikut protokol, memang aku tak pegi la kan.. tp sbb nk jumpe kawan2 yang lama x jumpa... besh.. beshhh... korang yg kaya2 dok kt p2 n p3 tu, bile nak belanja nie... ;)
possing sblum masuk dewan..
yg sorng cute kt depan tu kena posting kt tmpt org asli.. dia sorg je cikgu pepuan kt situ..
kesian dia.. x pe nain, kumpul duit bayk2..
yg sorng cute kt depan tu kena posting kt tmpt org asli.. dia sorg je cikgu pepuan kt situ..
kesian dia.. x pe nain, kumpul duit bayk2..
adik amik gmbar candid
ngn bestfriend ani.. suka sgt ngn dia ni, sbb time kita susah, mesti dia tlg... ingt nak jadikkn adik ipar, rupanya dh ada bf... x pe la ani, kawin nati jgn lupa jemput tau..
gmbar yg paling aku suka...
emm.. aku mcm tak percaya tengok gmbar2 nie. nak tau tak nape, sbb bila amik gmbr sblum ni nmpak noda2 hitam kt muka... somi ckp time aku pregnant muka nampak bersih je.. tp aku x percaya ckp dia.. tu bila aku tenung gmbr2 nie.. betul kot ckp dia..
aku rasa nie posting terakhir aku sebelum bercuti 2 minggu. dah x sempat nk onlen dh pas nie.. sbb persiapan tuk umrah banyak lagi x setel.. insyaAllah balik nanti sy update lg k....
No comments:
Post a Comment