pukul 1.00am br smpai umah..
hahaa... memborong banyak sgt ke? takde la banyak ok... sb banyak sgt xtvt sampingan lain....
nie yg sempat aku dptkan ari nie.. ada gak yg msh lum dpt. tak cukup masa rupanya nk shopping sehari. nampak sgt la dh lama sgt aku x kuar membeli belah barang bagai tuk diri aku. dok kumpul duit punya pasal...
dr kt umah lagi dh plan n servey hp kt internet.. nokia la jadi pilihan..
tp ntah napa bila smpai kt low yat... sony yg aku sambar.. conpius jap.. aku terpikat ngn kamera nya kot...

nie beli kt sg wang... frame+lense rm100 dan + contact lense for 3 mnths rm45.....
tp cuba tengok betul2.. contact lens itu berisi 6 setiap kotak.. jadiknya org kedai itu sudah salah bagi.
aku pun x perasan sampailah si minah kedai tu telfon aku kata dia bagi terebih.. sebenarnya aku beli tuk 3 pasang je..
andaikata aku orang yg tidak baik... aku x pulangkan kan.. free2 je aku dpt 3 pasang lagi.. ehhe.
tp aku dh ckp kt minachi tu nk pulang pas aku balik umrah nanti. kalau x pun aku transfer duit je.
yg nie baju yg sempat aku sambar.
patutla dh lama aku x shopping baju...
rupanya amatlah susah untuk mencari baju saiz S, apatah lagi XS.
sampai rasa give up je ari tu.
saiz paling kecik pun cam kelambu je bila aku pakai.
saiz paling kecik pun cam kelambu je bila aku pakai.
dah kurus sgt ke aku nie? :(
nie budak kecik yg dh penat seharian ikut berjalan.
tp sib baik lah mood dia ok ari nie.
nie budak kecik yg dh penat seharian ikut berjalan.
tp sib baik lah mood dia ok ari nie.
kat hr steak house.. kt sini la tempat umi selalu dating dulu tau aqeel.. :)
sekali cek list.. emm banyak lagi x dpt.
takpelah, isnin ni pas jaga exam.. aku sanbung kt giant ngn mydin bt caves..
+ tudung konvo tak dapat lagi... uwaaa....
+ tudung konvo tak dapat lagi... uwaaa....
2 comments:
amy, afne pn dulu beria survey internet nk rembat nokia. bila dh sampai low yat, org kedai suggest sony sbb kamera ngan sound dia best.
tu baju2 peknen ker? lawa2 le amy.
bkn baju peknen ane.. baju yg agak2 labuh nk pakai gi umrah... tp leh la pakai smpai peyut dh besar nanti sbb agak bsar gak baju2 tu..
Post a Comment