Thursday, July 13, 2006

3 hari dok berulang ke klinik... dh masuk 3minggu batuk. tu yg kene check kahak. takut kene tb... skrg nie dok tunggu result, hrp2 takde ape lah. pastu lak, nafsu makan pun dh turun. camne lah nk besaukan badan kalu camni.. uwaa... ade petua tak???
kesudahnnya..dh masuk dua ari puasa.. dh nk bulan rejab dh nie. br dok sibuk ganti pose.. :) semlm balik umah, kene masak sendiri tuk berbuka. nie lah nasibnyer kalu emak bz memanjang.. emak smpt kuarkan ayam je. emm.. masakn plg simple dn senang je la yg sempat. buat nasi paprik + tempoyak. huhu... sodap la gak wpun x dpt rase ms masak tu(puasa mane bole rase... ye tak).. ahaha.... puji sendiri jap..
ptg nie, tgh dok fikir nk makan ape... kalu mak x sempat masak.. beli je la gamaknya. takde mood plak nk masak ptg nie..

Friday, July 07, 2006

ahad, 2july06..
Photobucket - Video and Image Hosting
emm.. seawal 3pg dh terjaga.. huhu.. gara2 selsema...
x de yg best ari nie. 1st time drive jauh.. antar adik ke melaka... penat bole tahan gak la..
dekat kul 7, smpai umah kakak.. fuhhh.. sempat gak la mengejar masa tuk tengok wayang mlm nie.. mandi, sembahyg.. abg smpai je terus mc d drive-thru. ape yg sempat makan.. janji perut berisi.. haha... tp yg tak tahan tu, betapa la penatnye.. tak mule pun lg superman, dh tetido.. pesan kt abg, bile superman muncul, baru kejut.. haha... buang karen je bwk sy gie tengok wayang.. hehe.. tp bile superman dh kuar.. hilang dh ngantuk.. :)
sabtu, 1jul06- ari ni ada jemputan kawin member pid kt bdr tun razak, pahang.. tp, tak tau dpt gie ke tak.. kene tengok abg dulu abih keje pukul bape. emm.. pg2 lg dh boring. pukul 10, abg call nk service kete company dia sbb x leh nk locked. janji ngan abg kt area subang jaya. rasa tak nak susahkan abg, beranikan lah diri drive ke subg jaya wpun tak reti jalan. abg dh bagi direction.. beranikan la diri. kalau ikut nkve dan exit kt subang jaya dan pas tol, amik jalan kanan.. tp ughh.. cam tak betul je bile tengok signboard arah ke subang. pastu smpt la jeling signboard jln ke kiri tu.. subang jaya. emm.. bile laluan rase cam pelik je tak pernah lalu, call abg.. uwaa.. sah la mmg salah jalan. siapa harus dipersalahkan? huhu...sib baik abg ngaku salah.. dah le kredit lak tinggal singgit. bile jumpe abg, sy mule la membebel... haha... saje bg abg rasa bersalah. cuak gak. sesekali nakal sikit.. ahaks.. terus follow abg ke tmpt service. setelah berunding itu ini, ptg br siap.. emm, mmg sahla x dpt gi kenduri. terus ajak abg gi jln pudu nk servey kad. sane sini jln jammed... urghh... tepat pukul 1 br smpai jln pudu dan kedai pun dh tutup... misi kedua juga tidak tercapai... misi ketiga : ISI PERUT yg dh lapar gilerr. terus gie sogo pekena sizzling mee. bole la... jatuh no.3 kot. kt jusco klang gak yg d'best.. huhu bg sy ngan abg la.. org lain tak tau plak.. mid valley jatuh no. 2.. huhu...
nak beli kasut yg aku dah brkenan ari tu masa dtg ngan my sis, tp sedih gilos bile saiz dh takde. yg display je tinggal pastu sebelah kiri ketat dan yg dispaly blh kanan tu longgar giler. maklum le, bile dh display ni, x tau la bape ramai yang pakai. dr saiz sekecik2 sampai la sesebasr2 kaki.... pastu terus ke jln tar ngn semua house. kali ni dtg terus je beli.. sbb dh usha2 dulu sebelum nie. hehe.. dpt gak beli 'cekak spider' tuk nikah nanti.. ahaks.. beli mahal2, sape lak yg pakai pas nie.. emm.. atau sewakan la kt sesape nanti..
ptg terus gie mutiara d'sara. cdg nk tengok wayang kt tmpat baru, cathay cineplex. nk tengok sgt superman returns... tp tuk ptg semua dh sold. em.. nk tengok citer lain, cam tak best plak. lastnyer, beli tiket tuk esok mlm...

Tuesday, July 04, 2006

huhu.... lamenye tak update blog.. ntah le. idea mengarang nie dtagnye di waktu malam. bile siang je.. semua dah lupe.. haha.. nmpak sgt la dah semakin bertambah umur ku ini.. dah dua bulan rupenye mase berlalu, emm.. rase cam baru semalam...
emm.. nk citer la sikit last week nyer citer.. huhu... ari jumaat pas abih keje 5.30, terus drive ke kota damansara. my sis ajak singgah tesco dulu sebelum smpai umah akak. emm... carik brg2 dia... uhuk.. sib baik ada kakak cam aku ni yg nk membayarkan brg2 dia. sebelum tu, cakp awal2.. tak lebih rm50.. haha... dh setel sume, terus balik umah kakak. emm.. nk dijadikan cerita, sampai je simpang nk masuk umah kakak.. aku rase pelik plak bile ade orang yg tgh bwk motor dok pandang arah kitorg je.. ade aku buat silap ke. pastu bile aku sedar, mak aiii.. ghupenyer aku lupe nk pasang lampu. betul2 ler aku nie. camne lah boleh tak pearsan. mentang2 la kt kaw. bandar yg dikelilingi lampu jalan. kalu ingat balik.. malu nyer rasa. sib baik lah tak jadik ape2.. huhu... sampai je, abang pun sampai, tak sempat naik umah, terus gie makan jap ngan abang kt ss.6. try rase nasi goreng cendawan. yg aku terbayang, cendawan tu campur sekali ngan nasi goreng tu. tp bile dpt..fuhh... best giler tengok.. cam mushroom soup+hirisan mushroom. dan bile rase.. mmg best.. abang pun jeles je nengok aku makan.. haha...