Sabtu Sekolah Ganti
Mmandangkan ari ni guna timetable ari khamis, jadiknya aku x de la kelas ari nie. dan cam biasanya, bile sekolah ari sabtu, lebih ramai yang tak dtg daripada yg dtg. aku amik la peluang nie tarik bb pengawas pss tuk tlg cop buku2 baru.. pastu mintak belanja pizza plak depa nie.. keja tak siap lagi dh mintak pizza ye.. takpe, ada masa nanti, cikgu buatkan pizza..
taghri tu ada jamuan sponsord by guru2 yg lulus PTK.. jgn lupa turunkan ilmu2 yek.. hehe..
sedap tul makan... tempoyak udang+petai, masak lemak nangka, ayam goreng rempah, ulam n smbal belacan. tak perasan pinggan smpai licin... huhu.. cdgn asalnya nak makan kt jusco wangsa maju...
korang mesti gelak kan kalau aku ckp aku tak pernah lagi pegi jusco wangsa maju setelah dkt setgh tahun duduk bt caves.. sbb kak shida dh gelakkan aku...
sedap tul makan... tempoyak udang+petai, masak lemak nangka, ayam goreng rempah, ulam n smbal belacan. tak perasan pinggan smpai licin... huhu.. cdgn asalnya nak makan kt jusco wangsa maju...
korang mesti gelak kan kalau aku ckp aku tak pernah lagi pegi jusco wangsa maju setelah dkt setgh tahun duduk bt caves.. sbb kak shida dh gelakkan aku...
takpe kak shida.. ari nie saya berjaya smpai atas direction yang akak tunjukkan tu.. walaupun mcm x confident mulanya, tp bile fikir nak carik hadiah tuk en.somi, aku berani kan juga...
nyeh2...
dan ini yg aku dapat... dah kesian sgt tengok dianyer wallet. hadiah masa hantaran ari tu kan.. dah koyak bagai.. kad pun dh bb kali cicir...
sorry yek ayah.. lambat sikit hadiah fathers day nie... tunggu gaji.. ehhe ;) x sbr tunggu somi balik dr outstation sok..

hari tu ada la tanya somi nk apa kan sempena fathers day. dia kata nak aku belanja nandos je. kunun cam duit kuar dr wallet umi ni, tp yg sebenarnya ayah gaks yg bg duit sebelum gie makan nandos tu.. aci tak macam tu.. sbb kat wallet umi hanya ada 47hinggit sahaja tuk smpai ujung bulan...
pastu masuk supermarket.. nk beli gula je.. tp tengok la ape lagi yg aku beli...
tuk kudap2 tuk org berbdn dua yg sentiasa nk ngunyah2 ni...
nyeh2...
dan ini yg aku dapat... dah kesian sgt tengok dianyer wallet. hadiah masa hantaran ari tu kan.. dah koyak bagai.. kad pun dh bb kali cicir...
sorry yek ayah.. lambat sikit hadiah fathers day nie... tunggu gaji.. ehhe ;) x sbr tunggu somi balik dr outstation sok..
hari tu ada la tanya somi nk apa kan sempena fathers day. dia kata nak aku belanja nandos je. kunun cam duit kuar dr wallet umi ni, tp yg sebenarnya ayah gaks yg bg duit sebelum gie makan nandos tu.. aci tak macam tu.. sbb kat wallet umi hanya ada 47hinggit sahaja tuk smpai ujung bulan...
pastu masuk supermarket.. nk beli gula je.. tp tengok la ape lagi yg aku beli...
tuk kudap2 tuk org berbdn dua yg sentiasa nk ngunyah2 ni...
dan lepas2 ni.. tak yahla pegi jauh2 kt OU nk makan nandos... sebabnya dh jumpe kt sini.. nmpaknya semalam terus call somi. tunggu somi plak belanja nandos jusco wangsa maju. hehe..
No comments:
Post a Comment