aku sgt tension ari nie.... smalam aku amik masa setengah hari menyusun buku, sekali pg tadi datang dah bercampur aduk lagi............... huwaaaaaa..
dah la dengan ksihatan aku yg tak berapa baik ni. aku rasa cam nak baring n tido je. malas nak memikirkan masalah dan kerja2 sepatutnya yang perlu aku buat.. emm, aku tau, GB masih ternanti2 kerja yg dia harapkan aku buat. tp aku betul2 tak larat buat masa nie. bahan2 dah ada la kumpul sikit2. cumanya nak amik masa dok kat situ dan menampal2 yg aku tak tau bile aku leh buat.. ya ampun ustaz.. saya cuba buat secepat yg boleh...
pukul 10.30, maton ajak aku turun makan. sebenarnya aku dh kenyang makan nasi lemak pg td, tp disebabkan ketensionan, aku nak lepak2 kt kantin. th dok syok2 makan buah ngn asam boi.. dapat call dr bank rakyat... alhamdulillah loan dh lulus. tak sabar dah nak bersihkan, hias n dudk umah sendiri. ada gak benda best ari ni.
ptg td terus gie bank.. sign aggreemnt. sampai umah dekat kul 5. letih sangat rasanya badan nie. tak leh nak fikir naka masak apa.. last2 kuarkan bahan2 tuk nasi goreng. somi takde seminggu nie, mmg masak sempoi je lah... semalam buat bubur kacang durian.. teringinnya bukan main. bila dh buat sikit2 je makannya pun..
dah la dengan ksihatan aku yg tak berapa baik ni. aku rasa cam nak baring n tido je. malas nak memikirkan masalah dan kerja2 sepatutnya yang perlu aku buat.. emm, aku tau, GB masih ternanti2 kerja yg dia harapkan aku buat. tp aku betul2 tak larat buat masa nie. bahan2 dah ada la kumpul sikit2. cumanya nak amik masa dok kat situ dan menampal2 yg aku tak tau bile aku leh buat.. ya ampun ustaz.. saya cuba buat secepat yg boleh...
pukul 10.30, maton ajak aku turun makan. sebenarnya aku dh kenyang makan nasi lemak pg td, tp disebabkan ketensionan, aku nak lepak2 kt kantin. th dok syok2 makan buah ngn asam boi.. dapat call dr bank rakyat... alhamdulillah loan dh lulus. tak sabar dah nak bersihkan, hias n dudk umah sendiri. ada gak benda best ari ni.
ptg td terus gie bank.. sign aggreemnt. sampai umah dekat kul 5. letih sangat rasanya badan nie. tak leh nak fikir naka masak apa.. last2 kuarkan bahan2 tuk nasi goreng. somi takde seminggu nie, mmg masak sempoi je lah... semalam buat bubur kacang durian.. teringinnya bukan main. bila dh buat sikit2 je makannya pun..
No comments:
Post a Comment