adehh.. dekat setahun rupanya tak update blog nie. dn dh hampir2 setahun gak la sy jadi isteri kepada x-tunang sy.. :) dan saat2 yg ditakuti hmpir2 tiba. sebuln je lg tuk smpai ke tarikh 11 sept. harap2 sy dn baby kt dlm kandungan nie selamat dn sihat.
emm.. nk citer benda yg dh lps. sy ada interview kt kl 1 ogos lps. walaupun x larat, dgn perut yg dh makin memboyot ni.. sy gagahkan jua. pas interview, x-tunang bawak sy gie makan nsi ayam kt pd. boleh thn gak sedapnya. tgh2 dok mkn tu, en. ajmal tanya.. nk gie jalan tak. ingtkan jalan mana. rupanya dia kena pegi JB lg ptg tu. aduss.. pg tu pukul 5pg br smpai umah dr JB. nie nk kena pegi lg. sy yg dh rs tak best.. ye la, br nk bermanja2 cuti sehari nie dh kena gie jauh balik. uhukk.. dn sy ngan selambanya ckp nk ikut gi JB. dengan sehelai sepinggang lah sy ikut x-tunang sy nie smpai ke JB. sempt pinjm suar ngn baju kakak ipar kt subg. hehe.. yg plg risau gak kalau terbersalin kt mane2. :) pg 2 ogos tu, sy ngn x-tunang kuar gie care4. carik baju n suar sy.. sbb sungguh tak snggup tuk berseluar ala2 amoi had betis... cukuplah hanya di care4 JB. hrp2 takkn terjumpa org2 yg sy kenali dn yg sewaktu dengannya.
balik dr care4, sy cdg nk gie umah ina sementara x-tunang gie keja. tp tetiba lak x-tunang dpt call yg masuk api ptg tu tak jadik... grrr.. maknanya sia2 lah dtg JB ari tu. sy yg geram kt tnb, camnelah boleh jadik camtu. x-tunang relax je dn dia ckp, ok gak bole jalan2 pusing JB...
pastu terus kemas2, gie umah ina.. rindu tul ngn dia. lama sgt dh tak jumpe. dah 2 org anak dia. comei2 lak tu..