huhu... bape ari ek x update. dapur pun dh bb ari tak berasap. ptg khamis balik dr sekolah, terus bawak aqeel pegi klinik nk dptkan surat transfer ke hospital sbb x de perubahan lagi. sebelum bgtau Dr tu, saja lah ckp yg aqeel ni x sembuh lagi dari ari isnin. Dr tu just check perut n nak bagi ubat lagi. aku ape lagi.. takkan nak bagi ubat, budak ni dh lembik dah ni. 2 hari baring je, tak nak main langsung. pastu Dr tanya, n aku jwp nk bwk dia gi hospitl. ada plakdia ckp, betul jugak ye. bahaya ni dh bb ari. boleh plk dia ckp cmtu...
dpt surat terus bw aqeel ke pusrawi. terus masuk ke emergency room n masuk air. sepatutnya masuk 1btl, kena balik atau cr hosp lain sbb wad knk2 penuh. kul 9mlm, nurse bgtau ada single room dewasa kosong. ok je la drp dok bukk jarum n masuk lg esok. kesian lk kt aqeel. ni dh msuk ari ke-2. aqeel pun dh boleh senyum n gurau2. dh x muntah. cuma cirit birit yg belum hbis spenuhnya. hrp2 esok dh boleh kuar... nk letk gmbr aqeel kt sini, tp hubby lupa k nk bwk cble.
No comments:
Post a Comment