
sejak2 kluar hospital ni, makin selera plak aqeel ni makan. nak balas dendam selepas seminggu x de nafsu makan la gamaknya.. tp nk balas dendam pun, takkan la sampai terjaga malam nk makan gak... tp itulah benonya.... uwaaa... umi ni yg malas nk masuk dapur pepagi buta amik biskut dia. dh terjaga 3 kali, buatkan susu tp masih merengek lg. confirm la budak ni lapar. terkebil2 lah umi ni amik biskut chipsmore dia tu. kuarkan sekeping bg kt dia, pastu letak kt tepi. dan umi pun ter ZZZZ... sedar2 dia cuit n tunjuk bungkusan chipsmore tu... mak aii.. biar beno anak ummi nie. klau tak salah, dlm tu ada dlm 5 keping. mknanya habis dh dia makan....
bila breakfst pg td, citer la kt hubby..
hubby : takpe la dia tgh berselera makan.. (sambil mengunyah cekodok ikan bilis)
aqeel pun x layan umi sbb syiok makan kodok...
(huhu.. ingtkan nk cakap sekali, kesian kt umi kena bangun mlm..)
di suatu masa dulu... jeng jeng.. haha.. cam nk citer ape je.., pernah cuba buat biskut chips kak hanieliza, memang jadik dan sedap...ke hulu ke hilir gak aqeel bawak tupperware biskut tu. tp ntah bila la nk buat lagi sbb nk buat cookies nie cam kena kesabaran yg lebih.. huhu.. aku ni kekadang jenis tak sabar gak..
No comments:
Post a Comment