Wednesday, January 19, 2011

cuti thaipusam 2 hari......

seperti tahun2 lepas, bila thaipusam je sekolah kami dapat cuti 2 hari. jangan jeles ok... hahaaa.. mana taknya, sekolah dkt bt caves, ari senin lepas je dah ramai yang memenuhi bt cves tu. ngan jalan jammed dan kt tepi2 jalan ramailah kerabat2 mereka ni menuju ke batu caves.


dan alkisahnya, handbag sy tertinggal kt umah kakak ipar ari sabtu lepas. lepak sampai pukul 12 lebih, angkat aina yang dah tido sampai terlupa handbag. ari ahad kunun macam nak gie ambik, tp badan lesu je dan cam tak de mood nak kuar rumah.


ari isnin tu sy ke sekolah tanpa ic dan lesen daa.... doa bebanyak la sepanjang jln, jgn jadik apa2 dan jangan la plak ada roadblock. alhamdulillah sampai gak ke sekolah dengan selamat. sekali balik, turun je dr bulatan bt caves dah nampai polis trafik tahan keta kt dpan... aduhhh... jangan le tahan keta saya yek en.polis yang hensem... dub dab dub dab.... dn selamat tak kena.... parah gak kalau kena, tak taulah apa nak jawab..

nie amik budak2 ptg semlam... dr taska terus bawak ke playground.. bukan main happy lagi




No comments: