Sunday, November 29, 2009

38 weeks...

tinggal tunggu masa je nie.. ada 2 hari lagi sebelum en.somi ke johor. hrp2 ada la tanda nk bersalin dlm 2 ari nie. semoga Allah permudahkan segala urusan...

dah lama x mengupdate blog... hehe.. kesihatan yang kurang baik dan keletihan drive tiap hari yang mengambil masa 45min ke 1 jam dalam keadaan sarat.. huhu.. dan tak terbayar bil 2 bulan.. akhirnya kena potong.. hehee... ni dh gaji baru ler bayar.. :)

ni program pg ahad.. sempena menyambut raya haji di rumah sendiri kat rwang..

sepatutnya turn raya kt pahang, tp aku yang dah tak larat nak travel jauh.. sakit belakang makin teruk je akhir2 nie.. maka beraya lah kt bandar.. :)

budak baru dapat basikal. bangun tido je terus keluar carik sikalnya. basuh muka pun tak lagi.. :)
takleh nak tolak pulak basikal nie


tolong ayah basuh kereta lah

No comments: