33 weeks..
emm... dah masuk minggu ke-33. baby dlm perut nie semakin aktif bergerak. kekdg sampai tak tertahan plak, rasa loya pun ada.
dan yang bestnyer dah selesai urusan pindah rumah walaupun dalam keadaan sarat ni. takpelah, yang penting, dah bersalin nanti dah mmg duduk rumah sendiri. seksa gak rupanya nak masuk rumah.. terpaksa lah bergolok bergadai.. hahaaa... sampai kering tahap kontang la poket nie. nak tunggu gaji smpai 25 nov.. adehh... tp kepuasan memang tak dapat digambarkan. cukuplah 3 tahun membayar umah yang bukan milik kita kan...
cerita aqeel..
-dah makin banyak words dia dh boleh sebut.. dan tgh2 cuba sebut 2-3 perkataan wpun ujung2 huruf je dengarnya.. hehe
- dah tido bilik sendiri.. boleh la buat kuak lentang 360 drjah sume. good boy anak umi nie. lena sikit dah uminya tido sekarang ni. huhu..
- suka sgt mkn kepek2 ngn kacang2..
- dah tak pakai pampers. waktu tido je dia pakai.
-
No comments:
Post a Comment