Saturday, December 10, 2011

tetp keluar duit

perghhhh... cukup seminggu dalam umah. Ni dh tahap bohsan yang amat sangat. Cadang nk gi kedai bahan bakery.... tp ajak aqeel siap pujuk2, dia takmo keluar gak. Katanya nak tunggu ayah balik baru keluar... huwaaa.. yang tekak uminya nie nak makan kek lg... (cheese lagi ke.....? yum yumm.. adehhh) tak tertahan bila intai kat dapur org... sungguh kuat godaan mu wahai cream cheese..
bila tak keluar rumah, memang tak keluar duitlah sepatutnya. dapat jimat seminggu sbb stok makanan dlm fridge tu memang cukup dah. tp....... bila buka blog kak ita pg semalam... meleleh air liur tengok RVnya ni. Pastu dia buat menggunakan tepung premix dr sorang member fbnya Aziana. dan2 tu je sy sms dan order. Maka keluar juga duit... hehe.. x pelah, janji dapat buat dan makannnn.... dan ingatkan boleh dpt hari ni. Rupanya toke Aziana kata selasa baru dapat pos. aduhai..lamanya.......
gambar ihsan dr google.... 

No comments: