ni nak cerita kisah selepas terperap 7 hari kat rumah. hari ahad pagi,
tetiba somi kata nk pergi kenduri kahwin kwan dia kt k.pilah dn plan
terus tido kt PD... mak aii, dan2 tu jugalah search internet carik
hotel..... memang x de pilihan lah kan... hotel yg tinggal semua
>RM400, perghh!! cam nak bayar rumah sebulan. Akhirnya terjumpa Seri
Bulan Condominium... emmm ok lah kan, 2 bilik+kitchen.. harga pun
berpatutan. Memang suka sangat double A nie dapat keluar jalan+ mandi
pantai +mandi swimming pool...Si Aqeel bb kali gak ucap terima kasih kat
ayah sbb bawak jalan.... hahaaa... tu kena sentiasa sayang ayah tau!!
Dalam suasana yang happy tu... tetiba dapat call... sepupu meninggal
akibat kanser. hati terus tak senang. Mnggu lepas masa kt HKL tak dpt
nak jenguk sbb somi takde de kt kl, selepas 2 hari kt HKL, arwah
dihantar balik ke Kuala Lipis sbb HKL dah tak boleh nak buat apa2....
Pukul 10, kami dah check out terus balik KL dan nak terus ke Lipis. Somi
plak plus gelisah ngan interview dia hari tu.. sesambil nunggu call
diangkat sbb dah janji ngn org tu nak jumpa. ..+jammed. Pukul 2 br
sampai Raub, bila call adik arwah... rupanya dah dibawa ke jerantut.
Takde rezeki nak jumpa arwah anak2 arwah... semoga rohnya dicucuir
rahmat.... dan kami terus balik koyan.
 |
| bilik utama |
 |
| ruang tamu |
 |
| mandi laut |
 |
| badan dh kesejukan.. tapi masih tak nak naik... |
No comments:
Post a Comment