Tuesday, December 06, 2011

Donut

Ni cerita semalam, dah lama sangat BM dok dalam kabinet tak beroperasi... teringat plak si Aina suka sgt makan donut coklat bila bawak dia pergi beli kuih. La ni dh cuti kena rajinkan diri. Seawal selepas subuh sebelum bebudak nie bangun... terus masuk bahan2 dlm BM...

tung tang tung tang... dah siap letak pinggan sume, nak la snap. pegi amik hp sekali nkmasuk dapur, da org dh bawak lari donat..... mmg x dptlah nak snap.. yg nie je dapat...

sedih la tengok gambar hasil dr hp nie.... tan cun langsung tuk snap gambar dekat.hanya ok untuk outdoor...................... emmm.... bilalah nak nak dapat dslr jatuh dr langit nie... kuang kuangg...
tersandar selepas menghabiskan 2 biji..
budak baju belang oren yang bawak lari...

comel tak saya....
lunch n dinner.. nasi goreng, drumstic goreng dan sambal belacan...

2 comments:

Afne said...

ehh apa tak cun..?? knp afne tgk donut tu dh rasa teringin?

amy subari said...

haha... kalu tengok dekat, bkn main comot donut tu... :)