emm.. niepun antara bahan yg sedia ada untuk birthday aina
yang tak jadik tu :( memandangkan cream cheese tak boleh tahan lama, mem'baking' je lah saya... cheese semua plak tu dalam seminggu ni.. harap2 bolehlah tambahkan berat badan.. :)
 |
| nasib baik tak melimpah |
saya gunakan tepung premix dari kak Aziana. Nie adalah hasil ronda2 saya ke blog masam-masam manis kak ita... Sesiapa yg berminat boleh order--
kak Aziana atau
blognya. alhamdulillah, menjadik... cuma lpas nie kena masuk 1/2 cup sahaja supaya tak menggunung dan hampir nak melimpah.. ;) anyway thanx to kak Aziana... untuk oven saya- preheat 15min dan bakar 30 min pd suhu 180darjah (api atas bawah)
 |
| budak baru belajar |
 |
| sedia untuk delivery... haha... delivery ke perut :) |
No comments:
Post a Comment