Wednesday, December 28, 2011

Red Velvet Cuppies

emm.. niepun antara bahan yg sedia ada untuk birthday aina yang tak jadik tu :(  memandangkan cream cheese tak boleh tahan lama, mem'baking' je lah saya... cheese semua plak tu dalam seminggu ni.. harap2 bolehlah tambahkan berat badan.. :)
nasib baik tak melimpah
saya gunakan tepung premix dari  kak Aziana. Nie adalah hasil ronda2 saya ke blog masam-masam manis kak ita... Sesiapa yg berminat boleh order--kak Aziana atau blognya. alhamdulillah, menjadik... cuma lpas nie kena masuk 1/2 cup sahaja supaya tak menggunung dan hampir nak melimpah.. ;) anyway thanx to kak Aziana... untuk oven saya- preheat 15min dan bakar 30 min pd suhu 180darjah (api atas bawah)

budak baru belajar

sedia untuk delivery... haha... delivery ke perut :)

No comments: