Wednesday, December 28, 2011

Brownies Lapis Cheese Kukus

saya rasa minggu nie adalah minggu membuat kek sbb nak habiskan stok cream cheese yg ada dlm fridge tu... jadik layanlah gambar2 yang tak mengiurkan nie... tension la ngn kamera hp nie... adakah duit bonus nie kena beli kamera.. kena fikirkan nie... lalala....
retak sikit sbb terer sgt angkat.. ahha..

hias sikit... aina suka sgt makan ngn buah..
resepi nanti dulu yek... kesuntukan masa :)

2 comments:

IbuAimy said...

sdp!!amik order x?

amy subari said...

ahaa... amk order? taklah kot... saya budak baru belajar... :)