Thursday, December 08, 2011

terperap dalam rumah



misi sepanjang cuti....

aina.. so cutee..

tgh bergaduh
baca doa makan
hari nie masuk hari ke-5 kami anak beranak terperap dalam rumah.... pintu pagar still berkunci selama 5 hari... nielah yg kebiasaannya berlaku bila somi outstation, dan saya plak cuti sekolah. memang tak keluar ke manalah kami. duduk dlam rumah, kemas rumah (wpun kemas sekjp je...sbb tukang sepah sentiasa ada..)main kat halaman sesambil cabut rumput pendatang yang dah mula merosakkan rumput carpet, masak2, tengok tv..... tp bestnya, ada masa untuk membaca buku2 yg semakin bertambah kt bilik bacaan tu. harap2 dapatlah habis 2-3 buah.... haha, la nie satu pun x habis lg... adehhh...




No comments: