Tuesday, April 21, 2009

uwaaaaaaaaaaaaa....
aku rasa cam nk jadik askar jek skrg ni.. dush... dush....
takkanla tetiap hari aku nk kena susun buku. kalau sikit2 takpe lah...


ni library dh jadik cam tongkang pecah.. semua buku bercampur aduk..
minggu lps jadik gak camni..
dr aku masuk pg sampai ke kul 1 baru siap mengemas...

smpai dh rasa cam nak pitam je...
ingat aku ni takde keja lain apa kee...


takkan la tak boleh nk control murid bila masuk library nie..


tak cukup besar lg ke rules yg aku tampal tu..


nk aku buat FONT SIZE 72 ke....

dahla kena menanggung keja tertunggak 2 tahun...

nie plak kena amik masa tuk susun buku.
buang masa okeyyy....

nk tunggu pengawas naik waktu rehat, bukan banyak mana sgt pun diorang nie boleh tlg...
sbb rehat bukan lah lama mana..

aku balik kul 2.10pm or 3.10pm.

kkadang aku stay smpai kul 4-5pm..

tp takkanla aku nk stay tiap2 ari smpai ke ptg sbb nk jaga anak murid org lain..

adakah aku perlu mmasang CCTV
untuk mengetahui siapa yg punya angkara...

No comments: