Tuesday, April 21, 2009

kisah ahad lepas

pg ahad tu, mcm biasa kami pergi pasar borong. beli stok lauk n sayur for one week.
1st time la pegi seawal 7.30.. selalu dah dkt kul 9 br pegi. meriah rupanya pegi pepagi..
sayur msh banyak pilihan yg segar2.... boleh la thn lama sikit dlm peti sejuk kami yg dh nazak tu.. mana ke tidaknya fridge ni dah berpindah rumah 6 kali. mengalahkan tuannya..

emm.. sambung balik psl pasar td.
pegi awal tu pun ada sebabnya... kul 9, nak pegi kursus kt kg pandn.
kursus yg dah lama sepatutnya nk pegi, tp asyik dok tertangguh je...
sebab : hubby asyik keje je ujung minggu... kena ngaku ok...

sampai umah ptg tu... kena serbu dek aqeel..
nielah kerja dia bila dpt buka isi plastik yg kami dpt..
siap babai kt umi ngn ayah tu.. tak tahan tul...

No comments: