Tuesday, November 27, 2012

24 Nov-kelas lagi...

kali nie amik kelas kt kolej komuniti... Pembuatak Kek.. tak taupun kek apa, belasah je pegi. haha..
sekali sampai, nak tau kek apa? sponge cake, japanese cheese cake, choc cheese cake ngan choclate chip cheese cake...
haa... ambik engkau.. semua berunsurkan cheese...
tp yang tak boleh lupa kesedapannya--Japanese Cheese Cake... memang soft, fluffy dan tak tau lah nak kata camna bestnye... nyum.. nyum.. memang nyaman di tekak.
kelas nie buat secara partner dan hasilnya bolehla bahagi dua tuk bawa balik.
cikgu memang best..
memang bg tips2 penting..
tp.. kami telah engkar nie.. kek tak berapa nak menjadik... haha...
sekali dh nak balik, cikgu dengan baik hatinya telah memberikan JCCnya kepada kami.. 
terima kasih cikgu.. lain kai kami dengar cakap.. ;)


No comments: