Selamat Kembali Ke Sekolah
Berakhirlah sudah cuti sekolah selama sebulan setengah... huhu... sudah terlalu lama cuti, mood nak masuk sekolah mcm takde je lg.... minggu lps 3 hr berturut meeting koko, kurikulum n hem. smbil2 panaskn enjin mood..tp tk pns2 pun lg smpai la nie... hahaa.. mcm mana tu..
dn aku masih lg di selayang.. bermakna aku akn memohon untuk kali yg ke-5 pd april nnti... fuhh...memang msh takde rezeki untuk aku ke area rawang la kot.. takpelah, selagi aku mash berdaya, redha dan akan ku teruskan perjuangan di sini.
ppagi lg td dah start menyapu, tak sabar nak tunggu pengawas naik bila tengok keadaan pss yg berhabuk dan bersepah.musykil juga la, mcm mana boleh beralih kedudukan beberapa brg kat situ.emmm... tp atas nasihat cikgu2 yg dh lama kt situ, buat2 tak tau dah la... emm.. paham la tu.. bunyik je loceng rehat, adalah dlm 10 org pengawas naik... apalagi, buat kerahan tenaga la. :) cikgu tlg sekali yek, bukan setakat tengok dan arah je.. hehe.. alhamdulillah, 15 minit je.. semua dh bersih. tinggal bilik kerja aku je yg msh blum dpt tuk dikemas.... hrp2 esok dpt setelkn semua sblum mulakan kerja2 lain...
No comments:
Post a Comment