nie projek yg dah lama nak buat, tp br nie je dapat buatnya. niepun sbb guna base pizza yg siap dibeli di tesco. kalau ikut, nk buat base nyer bukan susah.. masuk bahan2 dlm BM dn tinggal sampai siap uli.... tapi tahap M nyer tuk basuh, kemas + ngan assistant 2 org nie, mmg perlukan tahap kesabaran yg tinggi tuk membuatnya. jadi, lupakan saja ye... dan base pizza nie bole kasi kredit sbb lembut walaupun x naik gebu.. tp makan waktu panas yer.. kalau dh sejuk, cam biasa la kan.. jadik keras sikit.
tuk mek nab yang tingin sangat nk makan spagety tu (rasa dh lebih 3 kali dia mintak... huhu. siannya).... harap sabarlah menanti yek. kena tunggu time yg betul rajin n en.somi ada di rumah. bahan sume dah beli, kalau x salah dh lebih 3 minggu tersimpan nu.... tp masih elok je kedudukannya.... :)
No comments:
Post a Comment