cuti sekolah sudahpun bermula.. maka bermualah episod duduk di rumah.. bestnya dapat sepenuh masa ngan double A.... walapun tone suara yang selalunya tinggi tanpa dapat dikawal. hehe.. maklumlah anak2 tgh membesar, yg si aqeel suka menyakat aina, aina plak dah pandai nak lawan.... mana tahan kalau asyik kena buli ye tak...
nak ke mana cuti ni? emmmmm... masih takde plan lg. en. somi ada outstation kt JB awal dis nanti. tak taulah nak ikut ke tak. sebabnya.... bukan ada tempat yg boleh kami kuar jejalan kan.. kalau ikut en.somi. dia teringin nak ke pulau, tp mana boleh plak nak ke pulau bulan dis nie... takpelah, simpan tuk tahun depan.. kumpul duit dulu...

No comments:
Post a Comment