kuliah Dhuha...
setiap pagi ahad ada kuliah dhuha kt surau dkt ngn rumah. slalunya dgr2 gitu je la dr luar rumah. ari nie abg ajak pegi... aku nie cam berat je memikirkan anak2 yang mungkin akan meragam. buat bisng ke, menjerit ke... aku juga yg kena jaga dua2 nanti..
tp en.somi iye2 mengajak, cubalah pegi kan... alhmdulillah, dapat ilmua tambahan hari nie. tempat pun sgt selesa. bahagian muslimat penuh. tak sangka ramai juga mak2 yang membawa anak2 kecik. Aina ngn aqeel pun jumpa kwn2 yg sebaya, seronok diorg nie main.
nie pic semalam... 
tukang masak
ngn black ppper sauce.... tanpa sideline ok... tak sempat...
No comments:
Post a Comment