breakfast pg td. Makan donut yang ada kisah disebaliknya. Malam semalam dalam kul 8, aku masukkan semua bhan kt BM ku. pastu tinggal pergi tidurkan aina. Ntah camne aku boleh ikut tertido, bila terjaga tengok jam dah pukul 10.30. mak aiii.. apa jadik ngn doh donut aku tu. Bila bukak tengok, lembik2 ya amat. Dah kembang dan turun balik. Nk kuarkan je dh melekit2, lagi nak bentuk jadik donut macamananyee.... Termenung jap la aku.. nak buang, atau cuba tmbh tepung. Karang tambah tepung makin x jadik, mmbazir tepung plak. Selepas 10 minit berfikir, aku cuba goreng ala2 cekodok seketul. Sekali jadik elok dn berebut ngn aqeel nak rasa. Tengok aqeel pun macam lapar, akupun tawakal lah tabur tepung... bolehla bentuk dn terap jadik donut. 5 ketul aku goreng tuk makan. Sira gula aising. Yang lain aku buat separa masak n masuk fridge. Pagi td barulah rajin nak letak coklat bagai ni...
Monday, February 01, 2010
Menu ari nie..
breakfast pg td. Makan donut yang ada kisah disebaliknya. Malam semalam dalam kul 8, aku masukkan semua bhan kt BM ku. pastu tinggal pergi tidurkan aina. Ntah camne aku boleh ikut tertido, bila terjaga tengok jam dah pukul 10.30. mak aiii.. apa jadik ngn doh donut aku tu. Bila bukak tengok, lembik2 ya amat. Dah kembang dan turun balik. Nk kuarkan je dh melekit2, lagi nak bentuk jadik donut macamananyee.... Termenung jap la aku.. nak buang, atau cuba tmbh tepung. Karang tambah tepung makin x jadik, mmbazir tepung plak. Selepas 10 minit berfikir, aku cuba goreng ala2 cekodok seketul. Sekali jadik elok dn berebut ngn aqeel nak rasa. Tengok aqeel pun macam lapar, akupun tawakal lah tabur tepung... bolehla bentuk dn terap jadik donut. 5 ketul aku goreng tuk makan. Sira gula aising. Yang lain aku buat separa masak n masuk fridge. Pagi td barulah rajin nak letak coklat bagai ni...
lunch.. Nasi Ayam Sempoi..menu last minit. tak rancang langsung. Guna la bahan2 yg ada ja...
breakfast pg td. Makan donut yang ada kisah disebaliknya. Malam semalam dalam kul 8, aku masukkan semua bhan kt BM ku. pastu tinggal pergi tidurkan aina. Ntah camne aku boleh ikut tertido, bila terjaga tengok jam dah pukul 10.30. mak aiii.. apa jadik ngn doh donut aku tu. Bila bukak tengok, lembik2 ya amat. Dah kembang dan turun balik. Nk kuarkan je dh melekit2, lagi nak bentuk jadik donut macamananyee.... Termenung jap la aku.. nak buang, atau cuba tmbh tepung. Karang tambah tepung makin x jadik, mmbazir tepung plak. Selepas 10 minit berfikir, aku cuba goreng ala2 cekodok seketul. Sekali jadik elok dn berebut ngn aqeel nak rasa. Tengok aqeel pun macam lapar, akupun tawakal lah tabur tepung... bolehla bentuk dn terap jadik donut. 5 ketul aku goreng tuk makan. Sira gula aising. Yang lain aku buat separa masak n masuk fridge. Pagi td barulah rajin nak letak coklat bagai ni...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment