Friday, February 19, 2010

menghabiskan coti2 yg dh nak habis

kebizian dengan keluarga melanda sepanjang cuti raya cina lepas, tak sempat langsung nak buka laptop. walaupun aku tak rasa ghairah ngn cuti nie..yo la kn, dh hmpir 3 bln cuti.. mana taknya takde hati dan perasaan. 4 hari cuti bersama en.somi di sisi rs cam cepat je masa berlalu. emm... nak buek camno kan. masa dia ada kt rmah ni lah, rajin sikit masak makanan yg best2 sikit dan yg aku teringin nak makan. kalau tak, masak setkt kenyangkan perut je...tak de mood nak masak beria. lagi satu plak, x de orang yg akan tlg perhabiskan makanan.... heheee.. ni pic yang teringat tuk snap....


roti coklat kismis


asam pedas ikan merah
murtabak maggi


cucur udang

ni masak gak ke? hehe.. takde la kn, dh terang lg bersuluh nmpak kotak tu kan..
ni beli guna kupon TM- 3 regular pizza+2 garlic bread-just RM33.. sgt kenyang smpai ke breakfast esoknya....
khas tuk cik min.. sebenrnya nk tunggu ck min dtg sini, br guna kupon nie, tp bile tgk blog... dia pun dh bantai pizza... jadiknya aqeel pun beli gak.. hehe..



3 comments:

Siti Aminah Mohd Subari said...

ceh...hampeh je...
1 st time 2 mkn piza kuar duit sndiri...sllu mkn piza free akk je...heheh...dpt gak r kupon 2..hehe..

amy said...

hehe... dh guna lum? balik sini baru guna ok gak. pizza country homes dekat je.. hahahaaa...

Siti Aminah Mohd Subari said...

hehe...lum gune lg..cm dh x mampu je nk gune....hehe..
aik..dh mkn 3 biji pn x cukup lg ke..hehe