kebizian dengan keluarga melanda sepanjang cuti raya cina lepas, tak sempat langsung nak buka laptop. walaupun aku tak rasa ghairah ngn cuti nie..yo la kn, dh hmpir 3 bln cuti.. mana taknya takde hati dan perasaan. 4 hari cuti bersama en.somi di sisi rs cam cepat je masa berlalu. emm... nak buek camno kan. masa dia ada kt rmah ni lah, rajin sikit masak makanan yg best2 sikit dan yg aku teringin nak makan. kalau tak, masak setkt kenyangkan perut je...tak de mood nak masak beria. lagi satu plak, x de orang yg akan tlg perhabiskan makanan.... heheee.. ni pic yang teringat tuk snap....
roti coklat kismis
asam pedas ikan merah
3 comments:
ceh...hampeh je...
1 st time 2 mkn piza kuar duit sndiri...sllu mkn piza free akk je...heheh...dpt gak r kupon 2..hehe..
hehe... dh guna lum? balik sini baru guna ok gak. pizza country homes dekat je.. hahahaaa...
hehe...lum gune lg..cm dh x mampu je nk gune....hehe..
aik..dh mkn 3 biji pn x cukup lg ke..hehe
Post a Comment