setelh hampir 2 bln tak memandu, rasa janggal je bwak. kena plak bawak kancil, macam budak sekolah baru belajar je. hahaa... siap pakaikan seatbelt kt aqeel lg.. selalunya kalau bawak jalan dekat2, aku bawak keta slow motion je. la ni sbb jauh dn banyak tempat nk dituju.. smpai aqeel tegur, 'umi... ju'. maksudnya umi laju. tau plak dia aku bawak laju. hehe...
tempat pertama aku tuju kt HOI. beli bhn2 untuk roti. emm.. kt list 3 barang je, tp bile dh masuk sini, mesti teramik benda2 lain. konon nk buat stok la ni memandangkan tak jumpe lg kedai bhn2 kek camni kt rawang. lepas tu, tuju ke kedai bunga+brg2 pengantn. belum pun smpai 5 mint pilih paper bag, aqeel dah ajak balik.. oh no.... banyak lg tempat nk dituju.
->antr kad kt kg. nakhoda
->nk singgah sekolah
->nak makan kt pizza hut
->selayang mall (cr hiasan sikit tuk serikan umah)
->celcom centre
-> mydin
-> WOB .
agak2 bila dia dh ckp camtu, bape tempat je yg aku dpat...
setiap tempat yang aku singgh, tiap tulah aku pujuk dia... tp bila dh cukup tawaf selayang mall, memang dia dah pancit. kesian plak aku tengok
dan nasib menyebelahi aqeel, WOB kat sebelah mydin dah tutup. tak dapat belikan barang tuk aina. dan Mydin terpaksa kuar dr list + lak terasa bre**t dah penuh. planning pas semayang zohor kt selayang mall nk mengepam. rupanya BP tetinggal kt kereta dan aqeel plak dh mula meragam.
budak yg dh lapar sgt.. sup ngn roti dia makan sorg
No comments:
Post a Comment