SeLaMAt HaRi LahIR yg Ke-30 AbAnG...muah muah
memandangkan abang jauh nun kt batu pahat, tak dapat la nak celebrate birthday abang.
sorry ek
sorry ek
cadang nk surf kt tenet kalau ada delivery kek kt area sana, tp nak online internet kt sini cam tunggu musang berjanggut je. boleh sambil2 buat kerja lain sementara nk loading.. tension gilerr babas k.
tp takpe, gmbr kt atas nie hadiah dr amy... ;) kata2 abg 'dh lama tak kena nandos kan..'
ceh... buat hint2 la tu nak suh belanja nandos sempena birthdaynyer tu...
kalau iye pun, tunggu la wife dia nie habis pantang...
.......
dan 1 lg yg lucu sms berbual kt telefon kan..
en. somi : rindu la kat aina
amy : kalau rindu, cepat siapkan kerja cepat lah balik..
en. somi : mata aina ikut mata ayah ke mata aqeel (cehh...bkn nak tanya mata ayah atau mata umi)
amy : emm.. takde mata ayah langsung . sebijik mata aqeel. kalau mata aqeel, maknanya ikut mata umi la kan..
en. somi : ye ke.. memang x de langsung ke?
amy : kena la terima hakikat abang masih takde geng.. (smbil gelak...)
perbandingan matadan teringat masa study matriks dulu.....masa tu tak couple lg la kan..(bertegur pun x pernah tau.....)
selalu je time kuliah reramai tu... tetiba lecturer tegur 'ajmal, tido ye....'
lelagi cik rosmaria tu, memang suka sangat la menyakat dia... hehe...
skrg nie, wife dia plak suka nyakat.... hahaa...
p/s :*entry ni dh buat pd 12 jan lepas, tp faham lah kan, tetiba lak tak leh nk publish... rupanya takde line...
No comments:
Post a Comment