Tuesday, December 08, 2009

ROTI


nie kisah di suatu petang sms cuti2 m'sia... tgh dok layan astro, x ingat citer apa.. haha.. tetiba lak takde line. bukan sbb hujan ke apa, tp x bayar bil 2 bln. padan le muka aku kan. ari tu pas dah gaji, dah masuk maybank2u dok bayar sume bil2.. tp baru je nk klik astro, anak bujangku sorang bangun dr tido dan dok tlg menaip.... terpaksalah tangguh dan pastu terus terlupa...

pastu kuar dok siram tanaman yang baru nak hidup ala malu2 kucing.. terbau plak org belkg umah bakar roti. terus msuk umah, cek sume bahan.... alhamdulillah ada.


dan inilh hasilnya....




oleh kerana oven masih belum dibaiki oleh org yang janji nak betulkan tu kan.. ;)
buat loaf je lah... masuk semua bahan kt BM, tinggal..... tunggu smpai masak..

No comments: