Saturday, June 08, 2013

cuti sekolah di langkawi

yeeea.. cuti sekolah kembali lagi
satunya, dpat rest (idok le restnya, kertas peksa kena tanda, pbs kena isi..)
duanya, somi akan selit2kan masa tuk kami family
(maklomla, bzzz memanjang..ujung minggu pun jarang ada..)
kali ni saje nak jalan ke langkawi lagi
sbbnya tahun lps pergi dpt sehari je sbb aqeel demam.
kena plak drive dr rawang n naik feri, tension ngn feri delay...
memang nak kena qada' la kan... 
huhu...
abg yang konon nak jaga azhad on d way ke airport

waaa... pesawat baru (pesawat- bak kata aina)

layan cartoon..... 1 jam je pun, tak sempat habis movie...

naik cable car.. aina muka takut je
Ada orang lebih cuak rupanya... peace!!

aqeel muka takde perasaan...huhu

hari ke-3, duduk kt holiday villa.... nk jln2 pantai pulak

dari balkoni bilik...
barang saya paling banyak... huhu, umi bawakkn
slow cooker ngan blender saya untuk saya
makan porridge...

tp berjalan kali ni agak terbatas
dengan ada baby
dan cuaca yang sangat panas..
nak berjalan pun mcm takde mood..
malam pulak, semua dah penat
sbb berjam2 berendam kt pool...
gambar kat pool di part 2... :)


No comments: