upssss... tak nak stressss!!!
k.. sambung balik cerita jalan2 china last week...
Day 2 : masih di Shanghai. Alex(our tour guide) bawak jalan pergi China town. very crowded dan jauh pulak kena berjalan.. yang kesian somi lah sbb terpaksa dokong aina yang dah keletihan. On the way keluar dr China town, Alex tunjukkan shopping complex tuk cari stroller. tu pun dia tak sure ada ke tak. somi ngn adik ipar pegi dan kami tunggu kt kfc. tp, misi mencari stroller masih tak berhasil....
ptg tu sebelum dinner, Alex bawa kami jalan di nanjing road. kat situ ada mall yang besar yang hanya jual barang baby dan kanak2.. 6 tingkat semuanya, bayangkan betapa banyaknya pilihan keperluan untuk baby..
| sejuk2 pun.. ramainya orang.. |
No comments:
Post a Comment