Monday, February 11, 2013

sambungan...

mak aiii... bukan main lama nak post cerita2 seterusnya. rasa tak cukup nafas jadik cikgu sekarang nie. Banyak sgt kerja pengkeranian daripada mengajar yang sepatutnya tugas utama. kadang2 dah letih bila kat kelas sbb waktu2 free je tak pernah takde kerja. ada je kerja yang menanti, tu belum lagi bab menanda buku... mcm saya, mengajar 4 subjek dan 4 kelas. berasap.... yang paling masakkk nanti bila nak online masukkan band tuk PBS nanti.... memang berjaga malam nak menyiapkan..la nie cuti 5 hari nak kena masuk pula data murid SMM...
upssss... tak nak stressss!!!
k.. sambung balik cerita jalan2 china last week...

Day 2 : masih di Shanghai. Alex(our tour guide) bawak jalan pergi China town. very crowded dan jauh pulak kena berjalan.. yang kesian somi lah sbb terpaksa dokong aina yang dah keletihan. On the way keluar dr China town, Alex tunjukkan shopping complex tuk cari stroller. tu pun dia tak sure ada ke tak. somi ngn adik ipar pegi dan kami tunggu kt kfc. tp, misi mencari stroller masih tak berhasil....
ptg tu sebelum dinner, Alex bawa kami jalan di nanjing road. kat situ ada  mall yang besar yang hanya jual barang baby dan kanak2.. 6 tingkat semuanya, bayangkan betapa banyaknya pilihan keperluan untuk baby..



 
nie dia mall yang sy citer td...
sejuk2 pun.. ramainya orang..
 

No comments: