lama betul menyepi. bila dah mula je masuk sekolah, masa agak terbatas untk update blog. sebelum buka, banyak benda je rasa nak tulis kt blog. tapi bila buka dan klik new post.... susah pula nak mengatur ayat. akhirnya tekan button sign out sbb fikirkn kerja2 lain yg menanti..
emm.. tahun nie sy mengajar tahun 1 dan merangkap guru kelas. fuhh, risau gak nak melayan kanak2 yang masih comel, baru mengenal alam persekolahan yang masih banyak perlukan pertolongan dari cikgu lagi... tp pengalamn mengajar 2 subjek tahun lepas... insyaAllah akan dapat lakukannya dengan baik.. bukannya apa.. sekarang tugas guru bukan sekadar mengajar, tp dah ada tambahan kerja2 pengkeranian... nak masuk data smm, saps, plbs.... tu part murid. belum part cikgu lagi... takpelah kan, cuba buatlah yang terbaik kan....
No comments:
Post a Comment