alhamdulillah...
nie cerita aktiviti semalam.... selepas penat menyental carpet, membasuh baju2 dan mengemas mana yang patut sampai ke tengahari... ptg lepas zohor kami jalan2 cuci mata kat houz depot kota damansara..... cuci mata je ke? hehheeee.... akhirnya dapat juga benda yg telah lama diidam2kan.... rasanya dr zaman bujang. pastu ms masuk rumah 2 tahun lepas masih tak tercapai lagi hajat.... dan alhamdulillah akhirnya............. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nie cerita aktiviti semalam.... selepas penat menyental carpet, membasuh baju2 dan mengemas mana yang patut sampai ke tengahari... ptg lepas zohor kami jalan2 cuci mata kat houz depot kota damansara..... cuci mata je ke? hehheeee.... akhirnya dapat juga benda yg telah lama diidam2kan.... rasanya dr zaman bujang. pastu ms masuk rumah 2 tahun lepas masih tak tercapai lagi hajat.... dan alhamdulillah akhirnya............. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
selepas oven lama rosak tak tau kali ke berapa ntah hantar repair, dan skrg nie api bawah langsung tak berfungsi... segala bagai muffin, kek dan roti mmg dah lama cuti....
apa saja yg boleh dibuat dengan api atas... hanya bakar ikan, ayam, lamb je lah bolehnya.
selepas makan lamb ngn nasi arab hari tu, tetiba ada org mengofferkan diri nak belikan....
alhamdulillah..tq abang.. semoga murah lagi rezeki abang lepas nie......
No comments:
Post a Comment