Friday, April 15, 2011

cuti2 kat swiss garden, damai laut....
sebelum nie asyik nampak signboard je kan. tiap kali ke teluk intan mesti ada signboard nyer sepanjang jalan..

tak sangka lak, akhirnya sampai juga ke tempatnya. maklumlah 5 star, kalau nak pergi sendiri fikir banyak kali gak.. :)
2 minggu lepas, percutian kali ke-2 untuk tahun nie... percutian yg mmg best sbb semua free kan. dapat plak kat hotel 4*. memang superb.. bilik besar. swimming pool best giler smpai double A ni tak mau naik. asyik nak berendam je. bila naik bilik sambung kat bathtub plak.. pasni uminya kena carik swimming suit la nampak gayanya...

ni kisah family day terachi electrical-company somi kerja. 2 tahun sekali akan buat family day, kami isteri ngn anak2 tompang sekaki la kan... :)
dinner mlm ke-2.. adalah cabutan bertuah... nasib kami sentiasa bertuah bila ada cabutan bertuah ni.. ttapi untuk kali ke-4nya nie, dapat tuala lagi.. hahaaa.. dah dpt 4 tuala dr cabutn bertuah.. so sesapa yg datg umah kami, tak payah bawa tuala ye.. k la kan, dari tak dapat apa2.











aqeel ikut pertandingan duduk pecahkan belon...... tp belon langsung x pecah sbb takut... huh, tak padan dengan bujang












No comments: