sebelum nie asyik nampak signboard je kan. tiap kali ke teluk intan mesti ada signboard nyer sepanjang jalan..
tak sangka lak, akhirnya sampai juga ke tempatnya. maklumlah 5 star, kalau nak pergi sendiri fikir banyak kali gak.. :)
2 minggu lepas, percutian kali ke-2 untuk tahun nie... percutian yg mmg best sbb semua free kan. dapat plak kat hotel 4*. memang superb.. bilik besar. swimming pool best giler smpai double A ni tak mau naik. asyik nak berendam je. bila naik bilik sambung kat bathtub plak.. pasni uminya kena carik swimming suit la nampak gayanya...
ni kisah family day terachi electrical-company somi kerja. 2 tahun sekali akan buat family day, kami isteri ngn anak2 tompang sekaki la kan... :)
dinner mlm ke-2.. adalah cabutan bertuah... nasib kami sentiasa bertuah bila ada cabutan bertuah ni.. ttapi untuk kali ke-4nya nie, dapat tuala lagi.. hahaaa.. dah dpt 4 tuala dr cabutn bertuah.. so sesapa yg datg umah kami, tak payah bawa tuala ye.. k la kan, dari tak dapat apa2.
No comments:
Post a Comment