Friday, February 06, 2009

batuk masih tak hilang lagi.. perit dh rasa. tambah lak terpaksa mnjerit2 kt dalam kelas. mmg perit sgt lah rasa tekak nie.
hubby masih kt penang. selagi x abih projek kt sana, selagi tu lah dok ulang alik ujung minggu. harap2 lah projek kt kedah tu tgh tahun atau ujung tahun nanti. kalau tak, kena tinggal lagi lah kami dua beranak. huhu... emm.. akan ku tunggu janji nya nk siapkan form IR lepas habis projk kt penang nie. tak tahan dh asyik berjauhan je.
nk cerita pasal aqeel plak. emmmm.. dh setahun 5 bulan. cepat betul masa berlalu. dah mula nk berfikir. ada sekali tu dia naik kereta mainan dia tu. pastu dk terjenguk2 kt bawah stereng. ingatkan apalah benda yg dibuatnya. rupanya nampak la kunci kt tangan dia... tengah dok mencari2 lubang kunci cam kereta betul tu. comel je tenguk.
lagi satu suka bukak album umi ngan ayahnya. dalam ramai2 org kt setiap gmbr tu, dh boleh carik umi ngn ayah. tp.... kalau tunjuk gmbr2 ayahnya yg zaman2 sekolah dulu... memang x leh nk cam la. even kami dh tunjuk yg mana, tetap gak dia kata bukan. sebb jauh sgt lla dh kan. dulu kurus cekeding je, ngn rambut ala2 rock.. hahaa....
bab makan plak, susah betul nak makan nasi. kalau bagi, dia akan amik sayur je. chipsmore mmg feveret dia.. satu peket dia boleh habiskan sorang. aqeel.. aqeel.. apa2pun.. umi sayang sgt2 kt aqeel tau.. muah... ;)
emm.. ahad nie thaipusam. tak taulah hubby dh balik lum. nak duduk rumah seharian atau keluar dr kaw bt caves nie. mesti bosan tahap gaban kalau duduk rumah sehari. Kalau nk keluar, kena seawal yang boleh dan carik jalan alternatif lain. ada member bagitau, bulatan batu caves tu pun tutup. maybe kena ikut jalan2 dalam selayang.

No comments: