sabtu, 1jul06- ari ni ada jemputan kawin member pid kt bdr tun razak, pahang.. tp, tak tau dpt gie ke tak.. kene tengok abg dulu abih keje pukul bape. emm.. pg2 lg dh boring. pukul 10, abg call nk service kete company dia sbb x leh nk locked. janji ngan abg kt area subang jaya. rasa tak nak susahkan abg, beranikan lah diri drive ke subg jaya wpun tak reti jalan. abg dh bagi direction.. beranikan la diri. kalau ikut nkve dan exit kt subang jaya dan pas tol, amik jalan kanan.. tp ughh.. cam tak betul je bile tengok signboard arah ke subang. pastu smpt la jeling signboard jln ke kiri tu.. subang jaya. emm.. bile laluan rase cam pelik je tak pernah lalu, call abg.. uwaa.. sah la mmg salah jalan. siapa harus dipersalahkan? huhu...sib baik abg ngaku salah.. dah le kredit lak tinggal singgit. bile jumpe abg, sy mule la membebel... haha... saje bg abg rasa bersalah. cuak gak. sesekali nakal sikit.. ahaks.. terus follow abg ke tmpt service. setelah berunding itu ini, ptg br siap.. emm, mmg sahla x dpt gi kenduri. terus ajak abg gi jln pudu nk servey kad. sane sini jln jammed... urghh... tepat pukul 1 br smpai jln pudu dan kedai pun dh tutup... misi kedua juga tidak tercapai... misi ketiga : ISI PERUT yg dh lapar gilerr. terus gie sogo pekena sizzling mee. bole la... jatuh no.3 kot. kt jusco klang gak yg d'best.. huhu bg sy ngan abg la.. org lain tak tau plak.. mid valley jatuh no. 2.. huhu...
nak beli kasut yg aku dah brkenan ari tu masa dtg ngan my sis, tp sedih gilos bile saiz dh takde. yg display je tinggal pastu sebelah kiri ketat dan yg dispaly blh kanan tu longgar giler. maklum le, bile dh display ni, x tau la bape ramai yang pakai. dr saiz sekecik2 sampai la sesebasr2 kaki.... pastu terus ke jln tar ngn semua house. kali ni dtg terus je beli.. sbb dh usha2 dulu sebelum nie. hehe.. dpt gak beli 'cekak spider' tuk nikah nanti.. ahaks.. beli mahal2, sape lak yg pakai pas nie.. emm.. atau sewakan la kt sesape nanti..
ptg terus gie mutiara d'sara. cdg nk tengok wayang kt tmpat baru, cathay cineplex. nk tengok sgt superman returns... tp tuk ptg semua dh sold. em.. nk tengok citer lain, cam tak best plak. lastnyer, beli tiket tuk esok mlm...
No comments:
Post a Comment